111 סטודיו2 סטודיו3 סטודיו4

שוקולד מלא השראה מהגליל העליון

בשוקולטרי שבקיבוץ הגושרים מייצרת ריקי שוקולד בעבודת יד, מחומרי הגלם האיכותיים בעולם. את הידע רכשה ריקי אצל מיטב המומחים בבירות השוקולד באירופה - צרפת ובלגיה. לפני כעשר שנים התחילה ריקי ליצור את השוקולד גם בביתה שבגליל העליון, והיום בין לקוחותיה נמנים שוחרי שוקולד שנהנים משוקולד איכותי, סדנאות שוקולד חוויותיות ומקצועיות וחברות שנותנות לעובדיהם חבילות מפנקות או ללקוחותיהם שוקולד עם הדפסת לוגו או מסר. בוטיק שוקולד בצפון בניחוח אירופי.

סדנאות שוקולד חוויתיות וגם מקצועיות

מגוון סדנאות שוקולד בצפון הכוללות שוקולדים, ממתקים וקונפיסרי - ומותאמות לכל קהל: משפחות, אירועים עסקיים, סדנת שוקולד זוגית, קבוצות קטנות וגם לבודדים. סדנאות המשלבות רקע תיאורטי והתנסות והכי חשוב לטעום כמה שיותר שוקולד :-) החל מסדנאות חוויותיות בנות מספר שעות ועד קורסים משתנים עם מספר מפגשים.

סדנת חוויה לילדים,
זוגות ומשפחות

סדנה לילדים שכולה שוקולד וכיף
אורכת בין שעה לשעתיים

סדנת מבוא
לשוקולד

סדנת לימוד בסיסית בת 5 שעות
שהיא כולה מסע קסום לעולם השוקולד

סדנה מקצועית
לבעלי ידע קודם בשוקולד

שני מפגשים יומיים
(6 שעות בכל יום)

סדנת קונפיסרי
ליצירת ממתקים וחטיפים

6 שעות קסומות
בממלכת הממתקים

שוקולד ממותג לעסקים ולאירועים

שוקולד ממותג עם הדפסת לוגו או הדפסת ברכה משלים את האוירה של כל אירוע חברה או חגיגה פרטית. נשמח להתאים את מוצרי השוקולד לפי אופי האירוע שלכם!



ריקי ושוקולד, סיפור אהבהריקי ושוקולד, סיפור אהבה

בלימודי קונדיטוריה גילתה ריקי את נפלאות השוקולד והתחילה את מסעה בעולם השוקולד. תחילה בכיתות אמן בארץ, אצל אסטלה ומישי בלוג ולא עבר זמן רב עד שהגיעה לבלגיה לשוקולטיירים הטובים בעולם. מאז חלפו כבר הרבה שנות יצירה בשוקולד וריקי דואגת כל הזמן להיות מעודכנת בשורה אחת עם הנעשה בעולם השוקולד בחו”ל ומביאה את בשורת חומרי הגלם, השיטות והשוקולד המעולה עד לגליל העליון. הנכם מוזמנים אל בוטיק שוקולד בצפון בניחוח אירופי!


שוקולד מלא השראה מהגליל העליון